Tisdag, onsdag och torsdag mina hard core skoldagar. Resten är studier om det behövs. hehe. Kommer behövas imorgon förmiddag då jag har läxa i datakursen. LOL. Tror det kommer att gå bra, men det är väldigt svårt att bli kompis med folk i den klassen.... Så denna gång kommer jag inte kunna få någon bra hjälp.. Men nästa vecka är det all in minglande i den kursen. Det är så svårt dock eftersom ingen pratar innan eller efter klassen. Alla bara går. och JA, fortfarande enda tjej. Ställde dock en fråga idag som var "very good question". YEZZ. Tycker att datakursen och marknadsföringskursen är absolut mest intressanta. 
 
Igår var det värmeböja här. Satan vad varmt det var. 34 grader visade väderapparna. I vanliga fall brukar temperaturen sjunka ganska mycket på kvällarna, när jag är på väg hem från skolan. MEN inte igår. Svettades dukktigt. ;-) 32 grader när jag kom hem 18.25. Jesus. MEN idag är det tillbaka på mer "behaglig" temperatur, 27 grader endast.
 
Hittat rätt på lite fler bilder från helgen som kommer här! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min favoritbild of all time!!! <3 Kommer minnas ögonblicket när jag satt där för resten av mitt liv. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PUSS 
C

1 kommentarer

Anonym

02 Oct 2016 00:24

Underbara bilder på en underbar tjej😘😘😘

Kommentera

Publiceras ej