Vi påbörjar vår roadtrip mot Monterey och Caramel. Kollektivet bestående av 17 personer får sin första prövning när det blivit fel i en bokning av bil. Två timmar senare än beräknat rullar vi ifrån San Jose! Första stoppet är Monterey. Jag åkte i stora bilen där vi var 8 stycken. Jag kände inte direkt någon av dem i bilen mer än att jag småpratat med dem tidiagre, så det var kul att lära känna dem bättre! 
 
Caramel var helt gudomligt! Liten stad med massa små butiker och STRANDEN, jesus, coolaste någonsin! Jag lärde mig att kasta en amerikansk fotboll och spela på en liten plan. Det var kul! 
 
Sedan åkte vi och åt middag samt köpte lite öl till kvällen! 
 
 
Lunch - fish tacos! 
 
 
Träningspaus (?)
 
 
Min nya kompis!
 
 
Caramel Beach, tyvärr lite molnigt
 
 
Stranden!
 
PUSS 
C
 

Kommentera

Publiceras ej