Livet alltså, just nu har jag avklarat två midterms, vilka båda gick bra! Fick 18/21 rätt på ena och den andra har jag inget resultat på, men klarade den i alla fall. Den sistnämda var precis som ett nationellt prov i Sverige. Första delen var multiple choise, vilket den svåraste delen var engelskan. Vissa meningar försökte professorn luras lite och det var några ord som jag inte kunde.. Men tror jag klarade av kalkuleringsdelen med bravur. HAHA. Träffade en tjej som tagit denna kurs förra året och berättade att beräkningsdelen är så EXTREMT svår. Skönt att jag läser ingenjör, haha, har varit med om svårare matematik... ;-) 
 
Sedan var den en konferens om marketing som man får extra credits på om man var på. Jag var självklart där, och lyssnade på olika företag som berättade om deras marknadsföringsstrategier. Synd att jag inte är tillåten att jobba efter denna termin, hade varit kul att stanna och jobba här i vår! ;-) Men tror att det är JÄTTEsvårt att få något. Men ska hålla ögonen öppna. 
 
Har denna vecka varit duktig på att träna, varit på två klasser och spelat fotboll! 
 
 
Konferensen
 
PUSS 
C

Kommentera

Publiceras ej