Dagen jag väntat på såå länge är äntligen här!! WOHO! Det är dags för hike! Jag är exhalterad men lite trött eftersom att det blev lite sent igår men jag drar på mig träningskläderna (som än så länge använts allt för lite, främst för att min förkylning ALDRIG försvinner) och äter frukost. Traskar iväg till vår mötesplats och vi sätter fart mot Mount Hamilton, högsta berget runt San Jose. Det slutar att vi kommer upp till toppen med bil. Med det sagt behöver vi alltså inte gå något själva, vi siter i bilen hela tiden. Jag konstaterar tyst att detta antagligen är en amerikansk hike. Ser redan fram emot nästa icke-amerikanska hike. LOL. 
 
Men utsikten var fantastisk så det var helt klart värt det! Sedan åkte vi och åt mexikanskt i East San Jose (dåligt område) och jag hoppades starkt att jag skulle överleva några dagar till. (hah) Mexikanska bageriet var MAGISKT. Jag tänkte att jag kunde köpa med mig lite bröd till frukost, men fick snabbt svaret att det inte fanns något bröd utan socker. Jag gick därifrån tomhänt. 
 
På kvällen hade jag och Emelie "fredagsmys" a la Svergie, med Swedish Fish, popcorn och film! Det var så mysigt! 
 
 
 
 
 
 
Provade Erics selfiestick
 
 
 
 
Hur kan det finnas såhär stora chipspåsar?!
 
PUSS 
C
 

Kommentera

Publiceras ej