Vaknar klockan 8, pigg som en kärna. Bestämmer mig för att ta en kombinerad spring/power walk tur i parken här intill. Det var härligt! 
 
Vid frukosten tar jordnötssmöret slut och jag inser att jag MÅSTE komma i håg att köpa det nästa gång jag är i affären. Jag och Emelie beger oss mot arenan där det är dags för Spartans att möta Portland State. Efter letande efter det gigantiska tailgate-partyt som ska finnas, slutar det med att vi hittar alla utbytesstudenter i skuggan av två gigantiska träd. HAHA. Jaja, jag hade kul i alla fall! 
 
Matchen var väl kanske det mest långdragna jag varit med om. Jag gav upp efter 3 timmar då det återstod en quater. På kvällen hade vi förfest innan vi gick till Kajos hus, var på det blev "efterfest" och avslutning på taco truck. SÅ kul! 
 
 
Svettigt att springa
 
 
 
 
Kepsarna är ju sååå fina ;-) 
 
 
Ett stycke selfie
 
 
Selfie a la Reto
 
 
THE GAME
 
 
Skål! 
 
 
Legendaren från Australien. 
 
PUSS 
C

Kommentera

Publiceras ej