Vaknar upp i Willow Glen som ligger en bit utanför Downtown San Jose! Kan mirakulöst nog sova till klockan 9 lokal tid! Tar en morgonprommenad i området och ser allt som exotiskt och PRECIS som i de amrikanska filmerna. WOW. 
 
När jag kommer tillbaka byter jag om så går jag och Mindy (som jag bor hos) och äter sen frukost på Billy's, som visar sig vara #2 bästa restauranger i San Jose. Det var en äka amerikank måltid som serverades. Jag tog en omelette, och till denna var det både stekt potatis och två gigantiska skivor vitt bröd. Jag behövde alltså inte svälta. 
 
Eller vad tror ni? 
 
 
 
Sedan gick jag till Downtown, vilket är en prommenad på ca 40 (Ja, Fab, fyrtiO) minuter. Väl där så strosade jag runt och kollade utbudet. Gick egenom dela av campus och tänkte WOOOW det här händer verkligen. Tog även en iced coffee på Philz, vilket jag hörde senare var för hardcore-kaffedrickare. Vilket skulle kunna ha förståtts på de tusen frågorna om vad som skulle vara i osv. 
 
Här är några bilder från DT!!!
 
 
Mitt nya hood <3
 
 
En fin park
 
 
Gatorna på vägen till DT
 
 
OCH alla dessa bilar!!!!!!!
 
PUSS
C

Kommentera

Publiceras ej