Varje fredag är det Farmer's Market här i San Jose. Jag åkte dit med några vänner och hade inga stora förväntningar på vad det var. Det var inte så stort men det var jättemysigt. Lite olika stånd med grönsaker, acessoarer och mat. Det var en supercool truck, som var inredd som en butik med väskor, örhängen och solglasögon. Vi fick vara med på hennes instagram också haha. Jag köpte ett par super coola/oklara/galna solglasögon men jag tänker att jag kan ha dem på stranden! 
 
Sedan gick vi till Starbucks köpte iskaffe och satte oss i parken med vår gigantiska box med jordgubbar som vi fyndat när marknaden började stänga. SÅ härligt. Under kvällen hänge vi i vår lägenhet till att börja med. För att sedan åka in till downtown och äta middag på en supertrevlig restaurang. Sedan mötte vi upp andra utbytesstudenter i en korridor på campus. Det var kul att träffa lite andra än de jag träffat innan. Jag hade jättekul!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PUSS
C
 

Kommentera

Publiceras ej