Dagen började tidigt.. 7.28 sätter jag min fot i MacQuarrie Hall 226. Runt om mig sitter killar i svart med lite "nördaura". Lektionen börjar med att Professor Gomez frågar vilka som är där för en add code, vilket man behöver för att registera sig på kursen. 10 personer räcker upp handen och jag. Satan!!! Hur ska jag kunna ha en chans mot alla dessa?! MEN så frågar han, vilka två av oss som skickat mail till honom. JAG räcker upp handen. "Okey, you can come after class and get the code". YEAH! Dagen kunde inte ha startat bättre.
 
OCH den fortsätter i samma anda. Jag får en till kod, och en till, och en till. YEAH! Jag får alla fyra som jag vill ha och som jag kan tillgodoräkna mig i Linkan!  
 
Så härligt!!!!!!!!!! 
Bilder från Campus idag! 
 
 
Min favoritplats på campus
 
 
Så fint! 
 
PUSS 
C
 

Kommentera

Publiceras ej