Första dagen i skolan mötte mig med att stöta på (om möjligt) ännu fler tyskar. Vi hade presentationer på förmiddagen och sedan gick vi iväg för gemensam lunch på en restaurang i närheten. Jag satt med en tysk tjej och asiater. Alla blev chockade när IKEA-namnen faktiskt betyder något! Haha.. Lunchen i sig var väl sisådär, men ätbar. Sedan gick vi på Campus Tour och fick student ID. 
 
Efter skolan gick jag hem och sedan började mardrömsresan till Walmart! Vi bor i närheten av en, så det var inte långt att åka dit. Vi gick runt där i typ 2,5 timme (!?!??!?). Jag spenderade mest tid på matavdelningen för att hitta de nyttigaste alternativen och de som inte innehöll oklara tillsatser. Salta kex tog nog allra längst tid. Det fanns bara med bacon- och löksmak. Efter typ 20 minuter hittade jag dem!!! WIN. Det tog också lång tid att välja 1) Märke och 2) Storlek på jordnötssmöret. 
 
 
Välkommen till SJSU Carolina Brogerb!!!!
 
 
#SJSU
 
 
Heaven!!!!
 
 
Maaaaat!
 
Kan tillägga att Reese's är sjuktligt goda! 
 
PUSS
C
 
 

Kommentera

Publiceras ej