Idag har jag mött upp Emelie som också ska plugga här i höst! Vi tog till att börja med en kaffe och pratade ihop oss om boende samt sommaren i övrigt. Sedan gav vi oss ut på första gemensamma husvisningen. Det var i ett hus med mängder (haha) av killar och SATAN vad det var stökigt/diskberg i mänger/luktade unket. Vi valde bort detta alternativ. Därför kommer vi nu bo där jag var igår och tittade. Tror det kommer bli toppen! 

Vi flyttar in på söndag kväll antagligen. Under söndagen kommer vi därför (självklart) vallfärda till IKEA för att köpa varsin resesäng och äta köttbullar.
 
Efter visningen gick vi och åt lunch. Hände lite. Var undersökningsmaterial till en ny datingapp. Kände mig verkligen som helt rätt person att vara testperson. (NOT). Tror ändå att jag gav honom en liten tankeställare med mina frågor, eller åtminstone vill jag tro det.
 
Sedan kom vi på den briljanta idén at vi skulle ta en öl! ÅÅÅÅÅÅÅÅH vad najs skriker min strupe. Slutar med att jag får dricka en cola för att den enda giltiga legitimationen är mitt PASS, som jag av rimliga anledningar inte har med mig. Känns lite risky att alltid ha med sig passet för att dricka öl? Goda nyheter ändå: Emelie hade med sig passet och vi kunde konstatera att en öl kostade 4 dollar! Så jag gick därifrån med ett litet leende på läpparna i alla fall! ;-) 
 
 
Well hello Medium Roasted Coffee
 
 
And hello this view!!!!!!!!!!!! 
 
Imorgon väntar en trip till SAN FRAN!!!! WOOOOHOOOO!!
 
PUSS 
C
 
 


1 kommentarer

Anonym

12 Aug 2016 18:44

Skönt m alla uppdateringar. Du slipper mina jobbiga frågor😍 Bästa dagen till dig i SF! Fota o lägg ut så vi blir avis. Love you! 😘😘😘😘

Kommentera

Publiceras ej